torsdag 21 juni 2012

Snabb presentation

Tänkte börja med en snabb presentation av mig och vovven, och lite tankar om varför jag gjorde den här bloggen.


Om mig
Namn: Nadja
Född: 1994
Bor: Umeå
Övrigt: Går andra året på medieprogrammet på Midgårdsskolan i Umeå. Tycker om att både fota och skriva men mitt största intresse är HUND! Har också två kaniner.

Om vovven
Namn: Hugo
Född: 2007
Ras: Blandras (lhasa apso, shih tzu, bichon frisé och pudel)
Övrigt: Förutom att Hugo är min bästa vän och världens bästa hund att mysa med, kör vi också agility, freestyle, lydnad och rallylydnad. Är sugen på att börja med spår också. Agility är det vi satsar på mest och kommer träna mycket på i sommar!

Om bloggen
Jag ville ha någonstans att skriva om mina och Hugos träning, och som jag också kan titta tillbaka på senare för att se våra framsteg. Jag tror att det är ett sätt att strukturera upp vår träning och lättare kunna fortsätta framåt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar