måndag 25 juni 2012

Ledig måndag

Idag är jag ledig från jobbet och hade tänkt spendera dagen ute med hund och kaniner. Tyvärr verkar det inte bli riktigt så. Följde lillasyster till simskolan imorse, men så fort jag lämnat av henne på fritids försvann det fina vädret mot moln och isvindar. Jag och Hugo har ändå varit ute en sväng men hoppas verkligen på bättre väder i eftermiddag.


Igår var vi ute på klubben och tränade, då var det verkligen fint väder! Lite väl fint nästan, Hugo tyckte det var varmt så det var lugn träning med mycket pauser i skuggan som gällde. Vi passade ändå på att vara på agilityplanen och träna slalom, det går fort framåt! Men fortfarande måste jag dirigera honom runt stolparna, men inte i lika stor grad som tidigare. Vi tränade i nästan en timme men sen blev vi kvar och snackade hund med en av instruktörerna på klubben. Mycket trevligt! 


Tyvärr lyckades jag glömma telefonen hemma, hade velat fota lite där borta. Det är väldigt vackert på klubben nu. Slänger in en gammal bild i stället, så det ser lite trevligare ut. Hoppas ni får en trevlig dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar